Солодкі та гіркі експерименти ТРК «Україна»
Не лише криза попсувала життя українських телеканалів у сезоні 2008/2009. Ще однією непередбаченою прикрістю стали невдалі результати експериментів із власним виробництвом. Осінь 2008-го стала показовою як щодо кількості знятих проектів, так і щодо показників програм, створених каналами або на їх замовлення. З різних причин телеканали відмовлялися від найрізноманітнішого продукту: як від серіалів, які знімалися протягом кількох років (ICTV, «Богун. Адвокатські розслідування»), так і від проектів, випуск яких продовжувався з попереднього сезону (Новий канал, «TV-таблоID»), як від програм, які лише раз з’явилися в ефірі (ТРК «Україна», «100 українців»), так і від тих, які не запрацювали в різних слотах («1+1», «100% Україна»).
«ТК» вже писала про ситуацію з власним виробництвом на каналах групи «Інтер». Тепер розглядаємо показники власних проектів ТРК «Україна». Нагадаємо, «ТК» фіксувала ситуацію на каналі у середині вересня, і тоді ситуацію також коментував генеральний директор «України» Вальдемар Дзікі, тож маємо нагоду порівняти заплановане із здійсненим.
2008 року телеканал «Україна» вперше увійшов у новий телесезон із рекордною кількістю проектів власного виробництва. Сміливості додавало зростання частки каналу у літні місяці, коли вперше за цей рік його показник сягнув позначки 6,6%, при цьому не лише за загальнонаціональною панеллю, а і за комерційною «50 тисяч+», за якою канал ще не доходив до планки 6%.
Феномен ТРК «Україна» цікавий ще й тим, що його формат загальнонаціонального каналу одразу створювався як конкурент «Інтера» та «1+1». Він розбудовувався не з окремого тематичного проекту, а з регіонального каналу широкого профілю. Про це свідчить і орієнтація каналу на глядачів віком 18+. Адже решта каналів другого ешелону (ICTV, Новий та СТБ) орієнтуються на аудиторію 14-49. «Україна» ж прагне стати каналом широкого формату, тож і завойовувати глядачів у цьому сезоні зібралася класичним набором інтерівсько-плюсівського арсеналу: прем’єрні серіали та телефільми переважно російського і українського виробництва, голлівудські блокбастери, політичні та розважальні ток-шоу плюс великий спорт. Щодо останнього, то цього сезону канал вирішив не обмежитись матчами донецького «Шахтаря» у Лізі чемпіонів, а й уперше придбав права на відбірковий тур чемпіонату Європи, що стало своєрідним доказом конкурентоспроможності в порівнянні з великими каналами і готовності витрачати солідні кошти на гарантовано успішний продукт.
Більшість планів спрацювала: канал завершив осінь із часткою 6%. Генеральний директор Вальдемар Дзікі оцінює ці результати як доволі вдалі і сподівається завершити рік зі зростанням щонайменше на 0,8%. Попри це канал має явні проблеми із власним виробництвом, оскільки половина нових проектів не сягнули навіть середньої частки каналу каналу.
Розважальні проекти
Найнесподіваніші результати каналу принесло «Шоу Вєрки Сердючки». Цей проект – один із небагатьох створених за оригінальною ідеєю – виходить щочетверга у вечірньому праймі з 2 жовтня. Запуск шоу супроводжувався масштабною рекламною кампанією у столиці та обласних центрах: канал орендував під Сердючку один із поїздів київського метрополітену (вперше таку практику «Україна» застосувала торік для музичного шоу «Телезірка-суперзірка»).
Стартувала програма з рейтингом 2,59% і часткою 6,97% (у містах із населенням понад 50 тисяч частка сягнула 7,32%), однак після двох перших ефірів частка шоу почала стрімко падати і зупинилась на рівні близько 3,5%. Випуск 4 грудня мав частку лише 2,95%. У містах «50 тисяч+» показники шоу подекуди дещо кращі, однак його середні показники – рейтинг 1,71% і частка 4,43% («50 тисяч+» - частка 4,88%).
«Я дуже сподіваюся на шоу Вєрки Сердючки, яке починалось добре, а далі пережило складні часи», - каже генеральний директор ТРК «Україна» Вальдемар Дзікі. За його словами, відмовлятись від авторського шоу Андрія Данилка канал поки що не планує. «Ми будемо розбудовувати цю програму, - каже пан Дзікі. – Я думаю, що Андрій Данилко – великий, дуже талановитий актор, і ми працюватимемо над його програмою. Цей розважальний формат, побудований на ведучому, повинен знайти свою формулу. Ми відстежуватимемо, як він працює, оскільки це живий механізм, а не формат ситкому».
З невисокими показниками йшли в цьому сезоні ранкові проекти «України»: кулінарне шоу «Ати-бати, готувати» та «Прокидайся з “Україною”». Слід зазначити, що конкуренція серед кулінарних проектів послабилась («1+1» відмовився від «Смачної країни», а СТБ та «Інтер» розміщують свої проекти у більш ранніх слотах, ніж «Україна»). Спершу «Україна» поставила «Ати-бати, готувати» на 14.00, однак після показу перших чотирьох випусків, частка яких не перевищувала 2,5% - 4%, перенесла проект на 11.00. О цій порі проект теж не має стабільних показників: його частка коливається від 1,8% до 4,15%. Ранковий блок «Прокидайся з “Україною”» має рейтинг 0,2% і частку 4,88%, і в містах із населенням понад 50 тисяч мешканців програму дивляться ще гірше – середня частка 3,53%.
Ще два проекти принесли «Україні» більш оптимістичні показники. Трансляцію шоу «Яка то мелодія?» було продовжено з минулого року, проте перенесено у новий слот. О 17.00 шоу мало середній рейтинг 1,53% і частку 7%. Подекуди вищу за середню частку каналу дає ще одне форматне шоу – «На 10 років молодше» (формат компанії Target Entertainment): середній рейтинг 1,01%, частка 5,43%. Утім, на підвищення показників цих проектів певною мірою впливає відсутність рекламних перебивок під час їх трансляції.
Хоча Вальдемар Дзікі переконує, що відсутність реклами під час показу програми не обов’язково призводить до зростання її показників. «Розміщення рекламних блоків – головна стратегія для кожного каналу, оскільки це не лише зв’язок програми з програмою, але й зв’язок із програмуванням каналів-конкурентів. Буває так, що рекламу в середині епізоду ми маємо ставити з інших причин, ніж потреби програми. Буває так, що знімаємо рекламу, бо це допомагає підняти рейтинг чи частку програми, але це далеко не всі чинники, які впливають на розміщення реклами. Бувають програми, які реклама вбиває, а є такі, яким не шкодить», - каже він.
Життя із «Шустер live»
Розміщення у праймі будніх днів щоденного суспільно-політичного шоу – найсміливіший експеримент «України». Раніше до такої практики вдавались небагато телеканалів, із останніх прикладів можна назвати Перший канал із «Точкою зору», яка, втім, має менший хронометраж.
Якщо п’ятничними випусками програми «Шустер live» «Україна» може бути більш ніж задоволена – показники вдвічі перевищують середні для каналу (середній рейтинг 2,72%, частка 11,31%; у містах «50 тисяч+» - рейтинг 3,45%, частка 13,72%), то успіх щоденного шоу не такий переконливий. Середній рейтинг «Шустер livе» у будні становить 2,1%, частка – 4,9% (у містах «50 тисяч+» частка 5,8%). До того ж, після запуску щоденного шоу знизились показники праймового серіалу «України», який почав транслюватись на 30 хвилин пізніше. Якщо до 5 вересня (дата старту програми Савіка Шустера) серіал «Жінка без минулого» мав рейтинг 2,05% і частку 5,17%, то після цього його показники впали до рейтингу 1,76% і частки 3,99%. Серіал «України» почав перетинатись у часі із праймовим серіалом уже не «1+1», а «Інтера».
Згодом «Жінку без минулого» замінили на чоловічий серіал «Глухар». За словами програмного директора ТРК «Україна» Ірини Курчакової, заміна праймового серіалу, розрахованого на жіночу аудиторію, зумовлена саме виходом шоу «Шустер live». «До 8 вересня, починаючи з 19.30, в ефірі було два жіночих серіали, і було логічним перетікання аудиторії з одного на інший. Після старту проекту «Шустер live», який виходить з 19.30 до 20.30, чоловіча аудиторія «подовжилась» на одну годину. Відповідно, серіал «Глухар» більш природно прийматиме аудиторію програми «Шустер live» і по завершенню передаватиме її в апріорі більш чоловічий слот 21.30», - пояснює Ірина. Однак «Глухар», який, до того ж, перетинається з «Ментами» на ICTV, не набагато покращив показники слоту: середній рейтинг становить 2,3%, частка 4,95%.
Вальдемар Дзікі впевнений у «Шустер live», адже «програма працює вище за свій слот». За його словами, слот, у якому виходить ток-шоу, є чи не найскладнішим, на цей час припадає трансляція випусків новин та початок серіалів на каналах-лідерах, тож раніше весь продукт, який виходив на «Україні» в цей час, мав нижчі показники, ніж зараз у шоу Савіка Шустера.
«П’ятнична програма, безперечно, подвоїла нашу частку та рейтинг, а щоденна працює вище за слот у порівнянні з минулим роком, і я сподіваюся, що програма розбудовуватиметься, - каже Дзікі. – Це нова форма, вона лише три місяці працює в ефірі. Я думаю, що фінальний результат цієї форми ми побачимо за сезон. В нас такий глядач, який досить довго підходить до формату. Тож я сподіваюсь, що результати програми Савіка Шустера, вже зараз добрі для нас, будуть ще вищими до кінця року». Безперечно, його сподівання має поділяти і сам Савік Шустер, оскільки, як відомо, «Савік Шустер Студіос» отримує винагороду за свій продукт у залежності від показників програми в ефірі.
Соціальні проекти каналу
Якщо з політичним ток-шоу в «України» склалися стосунки, то з соціальним не вийшло нічого. Ще на початку сезону, після третього ефіру у вечірньому передпраймі п’ятниці, канал відмовився від проекту «Гірка правда». Причини таких дій зрозумілі – показники були провальними (рейтинг 1,1%, частка 2,84%), тоді як керівництво каналу сподівалось, що шоу працюватиме вище середньої частки слоту. З іншого боку, канал навіть не намагався підшукати для цього проекту інший слот. Вальдемар Дзікі пояснює це тим, що на сьогодні це шоу, на його думку, просто не потрібне українському глядачеві. «Якщо у формату є шанс, ми його розбудовуватимемо, якщо ж ми таких шансів не бачимо, то ми не продовжуємо. Ми дивились на динаміку. Якщо ми впевнені в тому, що формат можна розробити, то робимо це», - пояснив він. Очевидно, про те, щоб шукати для проекту інший слот у майбутньому, уже не йдеться.
Непогані показники «Україні» приносять документальні та соціальні проекти. Доволі добре йде «Критична точка», особливо за загальнонаціональною панеллю – рейтинг 1,45%, частка 8,11% (у містах «50 тисяч+» частка 6,79%). Вдалим для каналу був проект «Життєві сенсації», особливо у постпрайм – рейтинг 1,59%, частка 6,87% (у містах «50 тисяч+» частка 6,45%).
Попри все це, «Україна» не збирається відмовлятись від експериментів із власним виробництвом. Важливою складовою стратегії каналу, за словами гендиректора, є розбудова нових форматів та практика розміщення в ефірі пілотних версій нових проектів. «Ми намагатимемося показувати пілотні серії, щоб подивитись на те, чого очікує глядач. Ми показуємо одну програму, а далі робимо аналіз: що спрацювало, що ні. І якщо висновок позитивний – готуємось до регулярного виходу проекту», - каже пан Дзікі. Цю концепцію, поширену, за його словами, у світі, «Україна» випробувала на програмі «100 українців» виробництва «Савік Шустер Студіос». Перший випуск програми не мав високих показників, і канал відмовився купувати проект. «Є багато каналів, які роблять ефірні пілоти, бо дуже ризиковано запускати довготривалі проекти – наприклад, розраховані на рік, - без випробування», - каже Вальдемар Дзікі.
Деталей щодо проектів, які переживуть Новий рік і залишаться в ефірі, Вальдемар Дзікі не розкриває, однак наголошує, що «всіпрограми, які заробили динаміку вище рівня своїх слотів або вище середнього по каналу, ми розглядатимемо, щоб продовжувати їх ефір наступного року». А от доля нових проектів залежить від того, як швидко канал зорієнтується у ситуації економічної кризи та мінімізує для себе її негативні наслідки. Донедавна на всі запитання про те, що «Україна» збирається робити з огляду на кризу, пан Дзікі відповідав розважливо: готуємо кілька планів на вибір – і чекаємо.
Наталія Данькова, telekritika.ua
«ТК» вже писала про ситуацію з власним виробництвом на каналах групи «Інтер». Тепер розглядаємо показники власних проектів ТРК «Україна». Нагадаємо, «ТК» фіксувала ситуацію на каналі у середині вересня, і тоді ситуацію також коментував генеральний директор «України» Вальдемар Дзікі, тож маємо нагоду порівняти заплановане із здійсненим.
2008 року телеканал «Україна» вперше увійшов у новий телесезон із рекордною кількістю проектів власного виробництва. Сміливості додавало зростання частки каналу у літні місяці, коли вперше за цей рік його показник сягнув позначки 6,6%, при цьому не лише за загальнонаціональною панеллю, а і за комерційною «50 тисяч+», за якою канал ще не доходив до планки 6%.
Феномен ТРК «Україна» цікавий ще й тим, що його формат загальнонаціонального каналу одразу створювався як конкурент «Інтера» та «1+1». Він розбудовувався не з окремого тематичного проекту, а з регіонального каналу широкого профілю. Про це свідчить і орієнтація каналу на глядачів віком 18+. Адже решта каналів другого ешелону (ICTV, Новий та СТБ) орієнтуються на аудиторію 14-49. «Україна» ж прагне стати каналом широкого формату, тож і завойовувати глядачів у цьому сезоні зібралася класичним набором інтерівсько-плюсівського арсеналу: прем’єрні серіали та телефільми переважно російського і українського виробництва, голлівудські блокбастери, політичні та розважальні ток-шоу плюс великий спорт. Щодо останнього, то цього сезону канал вирішив не обмежитись матчами донецького «Шахтаря» у Лізі чемпіонів, а й уперше придбав права на відбірковий тур чемпіонату Європи, що стало своєрідним доказом конкурентоспроможності в порівнянні з великими каналами і готовності витрачати солідні кошти на гарантовано успішний продукт.
Більшість планів спрацювала: канал завершив осінь із часткою 6%. Генеральний директор Вальдемар Дзікі оцінює ці результати як доволі вдалі і сподівається завершити рік зі зростанням щонайменше на 0,8%. Попри це канал має явні проблеми із власним виробництвом, оскільки половина нових проектів не сягнули навіть середньої частки каналу каналу.
Розважальні проекти
Найнесподіваніші результати каналу принесло «Шоу Вєрки Сердючки». Цей проект – один із небагатьох створених за оригінальною ідеєю – виходить щочетверга у вечірньому праймі з 2 жовтня. Запуск шоу супроводжувався масштабною рекламною кампанією у столиці та обласних центрах: канал орендував під Сердючку один із поїздів київського метрополітену (вперше таку практику «Україна» застосувала торік для музичного шоу «Телезірка-суперзірка»).
Стартувала програма з рейтингом 2,59% і часткою 6,97% (у містах із населенням понад 50 тисяч частка сягнула 7,32%), однак після двох перших ефірів частка шоу почала стрімко падати і зупинилась на рівні близько 3,5%. Випуск 4 грудня мав частку лише 2,95%. У містах «50 тисяч+» показники шоу подекуди дещо кращі, однак його середні показники – рейтинг 1,71% і частка 4,43% («50 тисяч+» - частка 4,88%).
«Я дуже сподіваюся на шоу Вєрки Сердючки, яке починалось добре, а далі пережило складні часи», - каже генеральний директор ТРК «Україна» Вальдемар Дзікі. За його словами, відмовлятись від авторського шоу Андрія Данилка канал поки що не планує. «Ми будемо розбудовувати цю програму, - каже пан Дзікі. – Я думаю, що Андрій Данилко – великий, дуже талановитий актор, і ми працюватимемо над його програмою. Цей розважальний формат, побудований на ведучому, повинен знайти свою формулу. Ми відстежуватимемо, як він працює, оскільки це живий механізм, а не формат ситкому».
З невисокими показниками йшли в цьому сезоні ранкові проекти «України»: кулінарне шоу «Ати-бати, готувати» та «Прокидайся з “Україною”». Слід зазначити, що конкуренція серед кулінарних проектів послабилась («1+1» відмовився від «Смачної країни», а СТБ та «Інтер» розміщують свої проекти у більш ранніх слотах, ніж «Україна»). Спершу «Україна» поставила «Ати-бати, готувати» на 14.00, однак після показу перших чотирьох випусків, частка яких не перевищувала 2,5% - 4%, перенесла проект на 11.00. О цій порі проект теж не має стабільних показників: його частка коливається від 1,8% до 4,15%. Ранковий блок «Прокидайся з “Україною”» має рейтинг 0,2% і частку 4,88%, і в містах із населенням понад 50 тисяч мешканців програму дивляться ще гірше – середня частка 3,53%.
Ще два проекти принесли «Україні» більш оптимістичні показники. Трансляцію шоу «Яка то мелодія?» було продовжено з минулого року, проте перенесено у новий слот. О 17.00 шоу мало середній рейтинг 1,53% і частку 7%. Подекуди вищу за середню частку каналу дає ще одне форматне шоу – «На 10 років молодше» (формат компанії Target Entertainment): середній рейтинг 1,01%, частка 5,43%. Утім, на підвищення показників цих проектів певною мірою впливає відсутність рекламних перебивок під час їх трансляції.
Хоча Вальдемар Дзікі переконує, що відсутність реклами під час показу програми не обов’язково призводить до зростання її показників. «Розміщення рекламних блоків – головна стратегія для кожного каналу, оскільки це не лише зв’язок програми з програмою, але й зв’язок із програмуванням каналів-конкурентів. Буває так, що рекламу в середині епізоду ми маємо ставити з інших причин, ніж потреби програми. Буває так, що знімаємо рекламу, бо це допомагає підняти рейтинг чи частку програми, але це далеко не всі чинники, які впливають на розміщення реклами. Бувають програми, які реклама вбиває, а є такі, яким не шкодить», - каже він.
Життя із «Шустер live»
Розміщення у праймі будніх днів щоденного суспільно-політичного шоу – найсміливіший експеримент «України». Раніше до такої практики вдавались небагато телеканалів, із останніх прикладів можна назвати Перший канал із «Точкою зору», яка, втім, має менший хронометраж.
Якщо п’ятничними випусками програми «Шустер live» «Україна» може бути більш ніж задоволена – показники вдвічі перевищують середні для каналу (середній рейтинг 2,72%, частка 11,31%; у містах «50 тисяч+» - рейтинг 3,45%, частка 13,72%), то успіх щоденного шоу не такий переконливий. Середній рейтинг «Шустер livе» у будні становить 2,1%, частка – 4,9% (у містах «50 тисяч+» частка 5,8%). До того ж, після запуску щоденного шоу знизились показники праймового серіалу «України», який почав транслюватись на 30 хвилин пізніше. Якщо до 5 вересня (дата старту програми Савіка Шустера) серіал «Жінка без минулого» мав рейтинг 2,05% і частку 5,17%, то після цього його показники впали до рейтингу 1,76% і частки 3,99%. Серіал «України» почав перетинатись у часі із праймовим серіалом уже не «1+1», а «Інтера».
Згодом «Жінку без минулого» замінили на чоловічий серіал «Глухар». За словами програмного директора ТРК «Україна» Ірини Курчакової, заміна праймового серіалу, розрахованого на жіночу аудиторію, зумовлена саме виходом шоу «Шустер live». «До 8 вересня, починаючи з 19.30, в ефірі було два жіночих серіали, і було логічним перетікання аудиторії з одного на інший. Після старту проекту «Шустер live», який виходить з 19.30 до 20.30, чоловіча аудиторія «подовжилась» на одну годину. Відповідно, серіал «Глухар» більш природно прийматиме аудиторію програми «Шустер live» і по завершенню передаватиме її в апріорі більш чоловічий слот 21.30», - пояснює Ірина. Однак «Глухар», який, до того ж, перетинається з «Ментами» на ICTV, не набагато покращив показники слоту: середній рейтинг становить 2,3%, частка 4,95%.
Вальдемар Дзікі впевнений у «Шустер live», адже «програма працює вище за свій слот». За його словами, слот, у якому виходить ток-шоу, є чи не найскладнішим, на цей час припадає трансляція випусків новин та початок серіалів на каналах-лідерах, тож раніше весь продукт, який виходив на «Україні» в цей час, мав нижчі показники, ніж зараз у шоу Савіка Шустера.
«П’ятнична програма, безперечно, подвоїла нашу частку та рейтинг, а щоденна працює вище за слот у порівнянні з минулим роком, і я сподіваюся, що програма розбудовуватиметься, - каже Дзікі. – Це нова форма, вона лише три місяці працює в ефірі. Я думаю, що фінальний результат цієї форми ми побачимо за сезон. В нас такий глядач, який досить довго підходить до формату. Тож я сподіваюсь, що результати програми Савіка Шустера, вже зараз добрі для нас, будуть ще вищими до кінця року». Безперечно, його сподівання має поділяти і сам Савік Шустер, оскільки, як відомо, «Савік Шустер Студіос» отримує винагороду за свій продукт у залежності від показників програми в ефірі.
Соціальні проекти каналу
Якщо з політичним ток-шоу в «України» склалися стосунки, то з соціальним не вийшло нічого. Ще на початку сезону, після третього ефіру у вечірньому передпраймі п’ятниці, канал відмовився від проекту «Гірка правда». Причини таких дій зрозумілі – показники були провальними (рейтинг 1,1%, частка 2,84%), тоді як керівництво каналу сподівалось, що шоу працюватиме вище середньої частки слоту. З іншого боку, канал навіть не намагався підшукати для цього проекту інший слот. Вальдемар Дзікі пояснює це тим, що на сьогодні це шоу, на його думку, просто не потрібне українському глядачеві. «Якщо у формату є шанс, ми його розбудовуватимемо, якщо ж ми таких шансів не бачимо, то ми не продовжуємо. Ми дивились на динаміку. Якщо ми впевнені в тому, що формат можна розробити, то робимо це», - пояснив він. Очевидно, про те, щоб шукати для проекту інший слот у майбутньому, уже не йдеться.
Непогані показники «Україні» приносять документальні та соціальні проекти. Доволі добре йде «Критична точка», особливо за загальнонаціональною панеллю – рейтинг 1,45%, частка 8,11% (у містах «50 тисяч+» частка 6,79%). Вдалим для каналу був проект «Життєві сенсації», особливо у постпрайм – рейтинг 1,59%, частка 6,87% (у містах «50 тисяч+» частка 6,45%).
Попри все це, «Україна» не збирається відмовлятись від експериментів із власним виробництвом. Важливою складовою стратегії каналу, за словами гендиректора, є розбудова нових форматів та практика розміщення в ефірі пілотних версій нових проектів. «Ми намагатимемося показувати пілотні серії, щоб подивитись на те, чого очікує глядач. Ми показуємо одну програму, а далі робимо аналіз: що спрацювало, що ні. І якщо висновок позитивний – готуємось до регулярного виходу проекту», - каже пан Дзікі. Цю концепцію, поширену, за його словами, у світі, «Україна» випробувала на програмі «100 українців» виробництва «Савік Шустер Студіос». Перший випуск програми не мав високих показників, і канал відмовився купувати проект. «Є багато каналів, які роблять ефірні пілоти, бо дуже ризиковано запускати довготривалі проекти – наприклад, розраховані на рік, - без випробування», - каже Вальдемар Дзікі.
Деталей щодо проектів, які переживуть Новий рік і залишаться в ефірі, Вальдемар Дзікі не розкриває, однак наголошує, що «всіпрограми, які заробили динаміку вище рівня своїх слотів або вище середнього по каналу, ми розглядатимемо, щоб продовжувати їх ефір наступного року». А от доля нових проектів залежить від того, як швидко канал зорієнтується у ситуації економічної кризи та мінімізує для себе її негативні наслідки. Донедавна на всі запитання про те, що «Україна» збирається робити з огляду на кризу, пан Дзікі відповідав розважливо: готуємо кілька планів на вибір – і чекаємо.
Наталія Данькова, telekritika.ua
Источник: МедіаБізнес
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
18 ноября 2024
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
12 ноября 2024
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
11 ноября 2024
Прием FM из Киева и других городов
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
30 октября 2024
Мультиплекс МХ-7 от Концерна РРТ (174-230 МГц)
27 октября 2024
Мой новый Channel Master240