«1+1» офіційно оголосив, що продаватиме рекламний час самостійно
Телеканал «1+1» офіційно оголосив про те, що з 1 січня його рекламний час продаватиме власний департамент продажів. Нагадаємо, інформація про припинення відносин «1+1» із сейлз-хаусом «Video International – Пріоритет» з’явилась 2 тижні тому, проте канал відмовлявся коментувати це питання.
Як уже повідомляла «Телекритика», новий відділ очолив Чипріан Станку, колишній керівник відділу продажів румунського каналу PRO TV, що належить Central European Media Enterprises. Структура внутрішнього департаменту продажів «1+1» буде аналогічною традиційній структурі сейлз-хауса. «Ми зібрали чудову команду досвідчених фахівців і зможемо запропонувати ринку гнучкі та вигідні умови співпраці», - цитує прес-служба Чипріана Станку. За інформацією прес-служби, нова структура продажів дозволить каналу пропонувати рекламодавцю нестандартні можливості інтеграції у продукти власного виробництва, спростить переговірний процес між каналом та рекламними агентствами та зніме традиційну проблему подвійних умов (від каналу та сейлз-хауса).
Керівництво «1+1» вважає, що нова структура продажів дозволить «1+1» у найближчий час досягти лідерства на рекламному ринку. «Продажі in-house – стратегія СМЕ на всіх ринках світу», - цитує прес-служба президента та виконавчого директора СМЕ Адріана Сирбу.
З 1995 року рекламний час на телеканалі «1+1» продавала компанія «ВІ – Пріоритет».
"Телекритика"
Як уже повідомляла «Телекритика», новий відділ очолив Чипріан Станку, колишній керівник відділу продажів румунського каналу PRO TV, що належить Central European Media Enterprises. Структура внутрішнього департаменту продажів «1+1» буде аналогічною традиційній структурі сейлз-хауса. «Ми зібрали чудову команду досвідчених фахівців і зможемо запропонувати ринку гнучкі та вигідні умови співпраці», - цитує прес-служба Чипріана Станку. За інформацією прес-служби, нова структура продажів дозволить каналу пропонувати рекламодавцю нестандартні можливості інтеграції у продукти власного виробництва, спростить переговірний процес між каналом та рекламними агентствами та зніме традиційну проблему подвійних умов (від каналу та сейлз-хауса).
Керівництво «1+1» вважає, що нова структура продажів дозволить «1+1» у найближчий час досягти лідерства на рекламному ринку. «Продажі in-house – стратегія СМЕ на всіх ринках світу», - цитує прес-служба президента та виконавчого директора СМЕ Адріана Сирбу.
З 1995 року рекламний час на телеканалі «1+1» продавала компанія «ВІ – Пріоритет».
"Телекритика"
Источник: PULT
Телевидение
Темы форума
Сегодня в 02:45
Дальний прием FM радио (тропосферный, спорадический,метеоры)
14 июля 2025
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
14 июля 2025
Приём и обсуждение 54.9°E - Yamal 402 в Ku band
08 июля 2025
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
04 июля 2025
Конвертори С-band ( в добрі руки )
30 июня 2025
Приём и обсуждение 38°E - PakSat 1R в С Band
27 июня 2025
Спутниковая прямофокусная антенна МАВО 1,8 м
23 июня 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
22 июня 2025
Транспондерные новости 2.8°E - Rascom QAF1R
22 июня 2025
Новости от "НТВ-ПЛЮС"/ НТВ-ПЛЮС УКРАИНА
19 июня 2025
Сравнение одинарного и твин конвертера inverto
17 июня 2025
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
06 июня 2025
Допоможіть визначити супутникові антени
04 июня 2025
Транспондерные новости 53°E - Express AM6
01 июня 2025
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB