«1+1» офіційно оголосив, що продаватиме рекламний час самостійно
Телеканал «1+1» офіційно оголосив про те, що з 1 січня його рекламний час продаватиме власний департамент продажів. Нагадаємо, інформація про припинення відносин «1+1» із сейлз-хаусом «Video International – Пріоритет» з’явилась 2 тижні тому, проте канал відмовлявся коментувати це питання.
Як уже повідомляла «Телекритика», новий відділ очолив Чипріан Станку, колишній керівник відділу продажів румунського каналу PRO TV, що належить Central European Media Enterprises. Структура внутрішнього департаменту продажів «1+1» буде аналогічною традиційній структурі сейлз-хауса. «Ми зібрали чудову команду досвідчених фахівців і зможемо запропонувати ринку гнучкі та вигідні умови співпраці», - цитує прес-служба Чипріана Станку. За інформацією прес-служби, нова структура продажів дозволить каналу пропонувати рекламодавцю нестандартні можливості інтеграції у продукти власного виробництва, спростить переговірний процес між каналом та рекламними агентствами та зніме традиційну проблему подвійних умов (від каналу та сейлз-хауса).
Керівництво «1+1» вважає, що нова структура продажів дозволить «1+1» у найближчий час досягти лідерства на рекламному ринку. «Продажі in-house – стратегія СМЕ на всіх ринках світу», - цитує прес-служба президента та виконавчого директора СМЕ Адріана Сирбу.
З 1995 року рекламний час на телеканалі «1+1» продавала компанія «ВІ – Пріоритет».
"Телекритика"
Як уже повідомляла «Телекритика», новий відділ очолив Чипріан Станку, колишній керівник відділу продажів румунського каналу PRO TV, що належить Central European Media Enterprises. Структура внутрішнього департаменту продажів «1+1» буде аналогічною традиційній структурі сейлз-хауса. «Ми зібрали чудову команду досвідчених фахівців і зможемо запропонувати ринку гнучкі та вигідні умови співпраці», - цитує прес-служба Чипріана Станку. За інформацією прес-служби, нова структура продажів дозволить каналу пропонувати рекламодавцю нестандартні можливості інтеграції у продукти власного виробництва, спростить переговірний процес між каналом та рекламними агентствами та зніме традиційну проблему подвійних умов (від каналу та сейлз-хауса).
Керівництво «1+1» вважає, що нова структура продажів дозволить «1+1» у найближчий час досягти лідерства на рекламному ринку. «Продажі in-house – стратегія СМЕ на всіх ринках світу», - цитує прес-служба президента та виконавчого директора СМЕ Адріана Сирбу.
З 1995 року рекламний час на телеканалі «1+1» продавала компанія «ВІ – Пріоритет».
"Телекритика"
Источник: PULT
blog comments powered by Disqus
Телевидение
Темы форума
21 ноября 2024
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
19 ноября 2024
Спутниковая прямофокусная антенна АСТВ-2,5 m. (Ахтырка)
18 ноября 2024
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
14 ноября 2024
Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
13 ноября 2024
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
12 ноября 2024
Тропо - приём DVB-T,DVB-T2 в Украине.
11 ноября 2024
Прием FM из Киева и других городов
11 ноября 2024
Приём двух частот Alcomsat 1
10 ноября 2024
Антена ефірна Romsat AV-4035 (VHF)+(UHF)
10 ноября 2024
Зовнішня FM/DAB антена ROKS FM-10A
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
10 ноября 2024
Транспондерные новости 52°E - TurkmenÄlem / MonacoSat
09 ноября 2024
Транспондерные новости 28.2°E - Astra 2E/2F/2G
08 ноября 2024
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
06 ноября 2024
Спутниковые фиды, временные трансляции
04 ноября 2024
Транспондерные новости 10°E - Eutelsat 10A
02 ноября 2024
DVB-T/T2 частоты и каналы в КИЕВЕ и регионе (без обсуждения)
01 ноября 2024
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
30 октября 2024
Мультиплекс МХ-7 от Концерна РРТ (174-230 МГц)
27 октября 2024
Мой новый Channel Master240