Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%

16 декабря 2008
Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%
Дослідницька компанія Cortex представила уточнений прогноз рекламного ринку на 2008 рік та прогноз на наступний рік. Відповідно до її даних, ринок медійної реклами наступного року становитиме 4,445 млрд грн. Це на 22% менше, ніж у 2008 році.

При цьому найбільше падіння спостерігатиметься у рекламі в газетах та регіональній телевізійній рекламі (по -40%). Єдиним медіа, де, на думку Cortex, спостерігатиметься зростання, буде Інтернет (+25%)



Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%

Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%

Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%

Телекритика

Источник: PULT

1814

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
27 октября 2024 Мой новый Channel Master240