Голосование




Суббота 28.06.25, вечер
+16°

влажность: 82%

давление: 743 мм

ветер: 2 м/с,

+18°

влажность: 84%

давление: 740 мм

ветер: 4 м/с,

+19°

влажность: 94%

давление: 739 мм

ветер: 4 м/с,

+24°

влажность: 47%

давление: 754 мм

ветер: 6 м/с,

+20°

влажность: 52%

давление: 740 мм

ветер: 3 м/с,



Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%

16 декабря 2008
Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%
Дослідницька компанія Cortex представила уточнений прогноз рекламного ринку на 2008 рік та прогноз на наступний рік. Відповідно до її даних, ринок медійної реклами наступного року становитиме 4,445 млрд грн. Це на 22% менше, ніж у 2008 році.

При цьому найбільше падіння спостерігатиметься у рекламі в газетах та регіональній телевізійній рекламі (по -40%). Єдиним медіа, де, на думку Cortex, спостерігатиметься зростання, буде Інтернет (+25%)



Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%

Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%

Cortex прогнозує зменшення обсягу телевізійної реклами у 2009 році на 16%, реклами в медіа загалом - на 22%

Телекритика

Источник: PULT

1860

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума