«Плюси» додадуть розваг
Наступного року «плюси» візьмуться за освоєння розважальних форматів і тимчасово відмовляться від суспільно-політичних програм. Керівництво каналу таку позицію пояснює перенасиченістю ринку політичними проектами. Про це «МедіаБізнес» повідомили на телеканалі.
Зокрема, студія збирається запустити документальні та публіцистичні програми. «Бюджету телеканалу достатньо для того, щоб виробити цілий ряд розважальних програм, два-три серіали власного виробництва, і, ймовірно, формат пов’язаний із танцями, – розповідає генеральний директор «1+1» Олександр Ткаченко. – Навесні і восени наступного року ми плануємо запуск двох розважальних форматів, які раніше не були на вітчизняному ринку».
Також у першій половині 2009 року на «1+1» збираються взятися за вироблення документалістики. Виготовлення документальних програм студія замовлятиме стороннім авторським групам. А формуванням таких замовлень на телеканалі займеться окремий відділ, який буде складатися з 2-4 чоловік.
За словами Олександра Ткаченка відділ очолять Андрій Нестеренко – нині керівник промо-департаменту телеканалу, який раніше працював на «плюсах» головним режисером та Роман Вибрановський. Останній має досвід роботи директором публіцистичних програм НТКУ, а нині працює менеджером програм «Простір змін» у благодійному фонді Арсенія Яценюка «Open Ukraine».
Водночас на каналі наголошують: чекати появи соціальної документалістики не слід, фільми будуть спрямовані на широку аудиторію. «Це не будуть документальні програми в радянському дусі, – зазначає Олександр Ткаченко. – Це буде інфотеймент. Тобто у фільмах не буде пошуків другого дна чи картинок, глибинний зміст яких розумієш лише добре зосередившись. Ми хочемо робити продукт масового виробництва».
Разом з тим, за словами генерального директора каналу, у ефірі «плюсів» залишатиметься багато новин.
«Студія 1+1» – загальнонаціональний канал. Технічне покриття України – 95%. З′явився в ефірі у вересні 1995 року. 100% акцій телеканалу належить корпорації Central Media Enterprises Ltd. Середньодобова доля аудиторії каналу у першому півріччі 2008 року сстановила 16,74%, рейтинг – 2,58% (18+, загальноукраїнська панель). По закупівельній аудиторії (18+, міста 50+) доля – 12,81%, рейтинг – 1,89%. За аудиторією 18-54 (загальноукраїнська панель), по якій канал буде продаватися у 2009 році, середньодобова доля у праймі буднього дня становить 16,1%.
Зокрема, студія збирається запустити документальні та публіцистичні програми. «Бюджету телеканалу достатньо для того, щоб виробити цілий ряд розважальних програм, два-три серіали власного виробництва, і, ймовірно, формат пов’язаний із танцями, – розповідає генеральний директор «1+1» Олександр Ткаченко. – Навесні і восени наступного року ми плануємо запуск двох розважальних форматів, які раніше не були на вітчизняному ринку».
Також у першій половині 2009 року на «1+1» збираються взятися за вироблення документалістики. Виготовлення документальних програм студія замовлятиме стороннім авторським групам. А формуванням таких замовлень на телеканалі займеться окремий відділ, який буде складатися з 2-4 чоловік.
За словами Олександра Ткаченка відділ очолять Андрій Нестеренко – нині керівник промо-департаменту телеканалу, який раніше працював на «плюсах» головним режисером та Роман Вибрановський. Останній має досвід роботи директором публіцистичних програм НТКУ, а нині працює менеджером програм «Простір змін» у благодійному фонді Арсенія Яценюка «Open Ukraine».
Водночас на каналі наголошують: чекати появи соціальної документалістики не слід, фільми будуть спрямовані на широку аудиторію. «Це не будуть документальні програми в радянському дусі, – зазначає Олександр Ткаченко. – Це буде інфотеймент. Тобто у фільмах не буде пошуків другого дна чи картинок, глибинний зміст яких розумієш лише добре зосередившись. Ми хочемо робити продукт масового виробництва».
Разом з тим, за словами генерального директора каналу, у ефірі «плюсів» залишатиметься багато новин.
«Студія 1+1» – загальнонаціональний канал. Технічне покриття України – 95%. З′явився в ефірі у вересні 1995 року. 100% акцій телеканалу належить корпорації Central Media Enterprises Ltd. Середньодобова доля аудиторії каналу у першому півріччі 2008 року сстановила 16,74%, рейтинг – 2,58% (18+, загальноукраїнська панель). По закупівельній аудиторії (18+, міста 50+) доля – 12,81%, рейтинг – 1,89%. За аудиторією 18-54 (загальноукраїнська панель), по якій канал буде продаватися у 2009 році, середньодобова доля у праймі буднього дня становить 16,1%.
Источник: МедіаБізнес
Телевидение
Темы форума
11 июня 2025
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
06 июня 2025
Допоможіть визначити супутникові антени
04 июня 2025
Транспондерные новости 53°E - Express AM6
03 июня 2025
Новости от "НТВ-ПЛЮС"/ НТВ-ПЛЮС УКРАИНА
02 июня 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
01 июня 2025
Прием 30w Mabo 180 см моторизона система.сигнал в dB
26 мая 2025
Евроспорт и Олимпиада
25 мая 2025
Спутниковые фиды, временные трансляции
20 мая 2025
Транспондерные новости 3.1°E - Eutelsat 3B
11 мая 2025
T2-MI пакет Концерна РРТ МХ-7 @ 4.8°E
11 мая 2025
Транспондерные новости 76.5°E - Apstar 7
11 мая 2025
T2-MI пакет Концерна KРРТ МХ-7 @ 23.5°E