Герман Глинський став арт-директором «Нової комерційної телегрупи»
Компанія «Нова комерційна телегрупа», яка займається спонсорством, інтерактивом та телемагазинами на каналах СТБ, Новий та ICTV, відкриває новий напрям бізнесу – продакшн. Його очолить дизайнер Герман Глинський, який раніше співпрацював з кількома українськими каналами.
Цю інформацію «Телекритиці» підтвердила PR-директор НКТ Анна Ільєнко, повідомивши, що пану Глинському запропоновано посаду арт-директора. Раніше такої посади в компанії не існувало.
Метою залучення Германа Глинського є покращення візуального рівня спонсорських проявів. НКТ і раніше займався продакшном, проте це були здебільшого прості у виробництві заставки.
За словами генерального директора НКТ Андрія Партики, у 2009 році конкуренція на ринку спонсорства та продакт-плейсменту зросте. Крім того, з 1 січня 2009 року вступають у дію поправки до Закону «Про рекламу», що суттєво обмежать у проявах найбільш вагому категорію рекламодавців – алкогольні бренди. «Саме тому НКТ відкриває новий напрямок послуг для своїх клієнтів та пропонує їм свіжі креативні ідея та підходи світового рівня, що компенсують законодавчі обмеження», - зазначає він.
Наразі в Україні існує понад 30 великих продакшен-хаусів чи full-service агентств, що виробляють ролики рекламного призначення. Найвідоміші з них - ESSEProductionHouse, «Пронто-фільм», Lime Lite Studio,«Радіоектив Фільм», PSBfilms тощо.
Опитані «Телекритикою» гравці ринку ставляться до бажання НКТ розвинути продакшен скептично, враховуючи кризову ситуацію на ринку. Виконавчий продюсер студії «Радіоектив Фільм»Дарко Скульський вважає, що зараз не найкращий час для запуску продакшнів. За його словами, обсяг замовлень влітку і восени значно скоротився, і найближчі два роки він навряд чи перевершить результати 2007 р. «Невеликі компанії закриваються, тому що немає нових замовлень, ринок перенасичений. Тут дуже багато гравців: створення продакшну не потребує значних капіталовкладень, техніка у більшості випадків орендована», - говорить він. Директор United communications group Андрій Федоров вважає, що дотепер спроби телевізійників зняти рекламу породжували «щось малобюджетне, середнього рівня і нижче». «Я не вірю, що їм вдасться створити продакшн, який вироблятиме продукт світового рівня і увійде до топ-5 - топ-7. Група лідерів давно сформувалася, тут дуже висока конкуренція, і запорука хороших замовлень – тривалі стосунки з рекламними агентствами, які вже знають, хто як працює. Якщо ж вони прагнуть дешевих зйомок, то конкуруватимуть з кількома десятками таких самих недорогих агентств. Ідея економічно виправдана лише у тому випадку, якщо в них уже є необхідне обладнання і тепер його просто додатково навантажать, щоб не простоювало», - сказав пан Федоров.
Можна припустити, що посилення виробничого напряму дозволить НКТ, як найбільшому гравцю ринку спонсорства, замкнути на собі коло створення спонсорських проявів. НКТ самостійно залучає клієнтів, а тепер вона зможе ще й самостійно виробляти відеоряд, не користуючись послугами посередників.
До приходу в НКТ Герман Глинський працював у компаніях «1+1 Відео дизайн», «ESSE House Production» та інших; створював ефірне оформлення та оформлення програм для каналів 1+1, ICTV, СТБ; СІТІ, УТ-1, СТС (Росія); знімав кліпи для Тіни Кароль, співачки Maxima, EL Кравчук. Роботи Германа є багаторазовими переможцями найбільш престижної всесвітньої премії в галузі теледизайну та промоушену PromaxBDA. Крім того Герман Глинський є єдиним українським дизайнером, чия робота була нагороджена премією BDA. Серед його останніх робіт - розробка дизайну «Фабрики зірок» на Новому каналі, оформлення ефіру Першого каналу та ICTV.
"Телекритика"
Цю інформацію «Телекритиці» підтвердила PR-директор НКТ Анна Ільєнко, повідомивши, що пану Глинському запропоновано посаду арт-директора. Раніше такої посади в компанії не існувало.
Метою залучення Германа Глинського є покращення візуального рівня спонсорських проявів. НКТ і раніше займався продакшном, проте це були здебільшого прості у виробництві заставки.
За словами генерального директора НКТ Андрія Партики, у 2009 році конкуренція на ринку спонсорства та продакт-плейсменту зросте. Крім того, з 1 січня 2009 року вступають у дію поправки до Закону «Про рекламу», що суттєво обмежать у проявах найбільш вагому категорію рекламодавців – алкогольні бренди. «Саме тому НКТ відкриває новий напрямок послуг для своїх клієнтів та пропонує їм свіжі креативні ідея та підходи світового рівня, що компенсують законодавчі обмеження», - зазначає він.
Наразі в Україні існує понад 30 великих продакшен-хаусів чи full-service агентств, що виробляють ролики рекламного призначення. Найвідоміші з них - ESSEProductionHouse, «Пронто-фільм», Lime Lite Studio,«Радіоектив Фільм», PSBfilms тощо.
Опитані «Телекритикою» гравці ринку ставляться до бажання НКТ розвинути продакшен скептично, враховуючи кризову ситуацію на ринку. Виконавчий продюсер студії «Радіоектив Фільм»Дарко Скульський вважає, що зараз не найкращий час для запуску продакшнів. За його словами, обсяг замовлень влітку і восени значно скоротився, і найближчі два роки він навряд чи перевершить результати 2007 р. «Невеликі компанії закриваються, тому що немає нових замовлень, ринок перенасичений. Тут дуже багато гравців: створення продакшну не потребує значних капіталовкладень, техніка у більшості випадків орендована», - говорить він. Директор United communications group Андрій Федоров вважає, що дотепер спроби телевізійників зняти рекламу породжували «щось малобюджетне, середнього рівня і нижче». «Я не вірю, що їм вдасться створити продакшн, який вироблятиме продукт світового рівня і увійде до топ-5 - топ-7. Група лідерів давно сформувалася, тут дуже висока конкуренція, і запорука хороших замовлень – тривалі стосунки з рекламними агентствами, які вже знають, хто як працює. Якщо ж вони прагнуть дешевих зйомок, то конкуруватимуть з кількома десятками таких самих недорогих агентств. Ідея економічно виправдана лише у тому випадку, якщо в них уже є необхідне обладнання і тепер його просто додатково навантажать, щоб не простоювало», - сказав пан Федоров.
Можна припустити, що посилення виробничого напряму дозволить НКТ, як найбільшому гравцю ринку спонсорства, замкнути на собі коло створення спонсорських проявів. НКТ самостійно залучає клієнтів, а тепер вона зможе ще й самостійно виробляти відеоряд, не користуючись послугами посередників.
До приходу в НКТ Герман Глинський працював у компаніях «1+1 Відео дизайн», «ESSE House Production» та інших; створював ефірне оформлення та оформлення програм для каналів 1+1, ICTV, СТБ; СІТІ, УТ-1, СТС (Росія); знімав кліпи для Тіни Кароль, співачки Maxima, EL Кравчук. Роботи Германа є багаторазовими переможцями найбільш престижної всесвітньої премії в галузі теледизайну та промоушену PromaxBDA. Крім того Герман Глинський є єдиним українським дизайнером, чия робота була нагороджена премією BDA. Серед його останніх робіт - розробка дизайну «Фабрики зірок» на Новому каналі, оформлення ефіру Першого каналу та ICTV.
"Телекритика"
Источник: PULT
Телевидение
Темы форума
Вчера в 17:56
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
Вчера в 11:14
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
10 апреля 2025
Приём и обсуждение 88°E ST-2 в C Band
09 апреля 2025
Транспондерные новости 36,1°E -Express-AMU1/35.9°Е Eutelsat
08 апреля 2025
Транспондерные новости 68.5°E - Intelsat 20/Intelsat 36
08 апреля 2025
Приём и обсуждение 40°E - Express AM7 в Ku band
02 апреля 2025
Приём и обсуждение 13°E - Hot Bird 13B/13C/13E в Ku band
02 апреля 2025
Транспондерные новости 19.2°E - Astra 1KR/1L/1M/1N
02 апреля 2025
Приём и обсуждение 9°E - Eutelsat 9B в Ku band
02 апреля 2025
Спутниковые фиды, временные трансляции
01 апреля 2025
СпортТВ: спутник, кабель, права на трансляции, новые проекты
01 апреля 2025
Транспондерные новости 80°E - Express 80
01 апреля 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
31 марта 2025
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
30 марта 2025
Приём и обсуждение 16°E - Eutelsat 16A в Ku band
27 марта 2025
Помогаем нашим DX-рам в приобретении больших антенн.
24 марта 2025
Приём и обсуждение 83°E - G-Sat 30 в С Band
21 марта 2025
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
21 марта 2025
Приём и обсуждение 62°E - Intelsat 39/902 в Ku Band
20 марта 2025
Новости от "НТВ-ПЛЮС"/ НТВ-ПЛЮС УКРАИНА