Голосование




Вторник 15.04.25, ночь
+6°

влажность: 66%

давление: 754 мм

ветер: 2 м/с,

+6°

влажность: 84%

давление: 758 мм

ветер: 1 м/с,

+4°

влажность: 75%

давление: 756 мм

ветер: 2 м/с,

+5°

влажность: 92%

давление: 766 мм

ветер: 2 м/с,

+8°

влажность: 88%

давление: 738 мм

ветер: 2 м/с,



«Сфера-ТВ» підвищила розцінки на рекламу на ТРК «Україна» на 30%, на інших каналах – на 20%

27 ноября 2008
Сейлз-хаус «Сфера-ТВ», який продає рекламний час телеканалів «Україна», «Футбол», ТВі, RTVi, «Наше кино», «Київ», 24 та «MTV Україна», затвердив шоп-листи на 2009 рік. Про це «Телекритику» повідомила директор компанії Оксана Гончар.

За її словами, прайсові розцінки на рекламу на «Україні» збільшаться на 30%, на інших каналах - у середньому на 20%. При цьому існує кілька варіантів шоп-листів – у гривні та у доларах США. За інформацією «ТК», у валютних прайсах закладено курс розрахунку 5,05, проте пані Гончар зазначає, що підхід буде індивідуальним. Вона також припускає, що з часом дедалі більше рекламодавців переходитимуть на гривню, хоча для каналів, які закупають іноземний програмний продукт та обладнання за валюту, це не зовсім вигідно.

«Далі, після затвердження прайс-листів, завжди йдуть переговори, під час яких встановлюється реальна ціна для окремо взятих рекламодавців. Усе залежатиме від розміру бюджетів, періоду контракту тощо. Цього року можуть з’явитися нові змінні, пов’язані з наявністю передплати і взагалі з термінами оплати», - каже пані Гончар.

Прогнозувати, на скільки збільшаться доходи каналів від реклами наступного року, Оксана Гончар не стала, оскільки дохід залежить не лише від розцінок, а й від рейтингів: «"Україна" має дуже амбітні плани щодо вироблення рейтингів, і вони зараз роблять усе необхідне, щоб реалізувати ці плани. Тож прогнозувати поки що зарано».

"Телекритика"

Источник: PULT

2260

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума