«Сфера-ТВ» підвищила розцінки на рекламу на ТРК «Україна» на 30%, на інших каналах – на 20%
Сейлз-хаус «Сфера-ТВ», який продає рекламний час телеканалів «Україна», «Футбол», ТВі, RTVi, «Наше кино», «Київ», 24 та «MTV Україна», затвердив шоп-листи на 2009 рік. Про це «Телекритику» повідомила директор компанії Оксана Гончар.
За її словами, прайсові розцінки на рекламу на «Україні» збільшаться на 30%, на інших каналах - у середньому на 20%. При цьому існує кілька варіантів шоп-листів – у гривні та у доларах США. За інформацією «ТК», у валютних прайсах закладено курс розрахунку 5,05, проте пані Гончар зазначає, що підхід буде індивідуальним. Вона також припускає, що з часом дедалі більше рекламодавців переходитимуть на гривню, хоча для каналів, які закупають іноземний програмний продукт та обладнання за валюту, це не зовсім вигідно.
«Далі, після затвердження прайс-листів, завжди йдуть переговори, під час яких встановлюється реальна ціна для окремо взятих рекламодавців. Усе залежатиме від розміру бюджетів, періоду контракту тощо. Цього року можуть з’явитися нові змінні, пов’язані з наявністю передплати і взагалі з термінами оплати», - каже пані Гончар.
Прогнозувати, на скільки збільшаться доходи каналів від реклами наступного року, Оксана Гончар не стала, оскільки дохід залежить не лише від розцінок, а й від рейтингів: «"Україна" має дуже амбітні плани щодо вироблення рейтингів, і вони зараз роблять усе необхідне, щоб реалізувати ці плани. Тож прогнозувати поки що зарано».
"Телекритика"
За її словами, прайсові розцінки на рекламу на «Україні» збільшаться на 30%, на інших каналах - у середньому на 20%. При цьому існує кілька варіантів шоп-листів – у гривні та у доларах США. За інформацією «ТК», у валютних прайсах закладено курс розрахунку 5,05, проте пані Гончар зазначає, що підхід буде індивідуальним. Вона також припускає, що з часом дедалі більше рекламодавців переходитимуть на гривню, хоча для каналів, які закупають іноземний програмний продукт та обладнання за валюту, це не зовсім вигідно.
«Далі, після затвердження прайс-листів, завжди йдуть переговори, під час яких встановлюється реальна ціна для окремо взятих рекламодавців. Усе залежатиме від розміру бюджетів, періоду контракту тощо. Цього року можуть з’явитися нові змінні, пов’язані з наявністю передплати і взагалі з термінами оплати», - каже пані Гончар.
Прогнозувати, на скільки збільшаться доходи каналів від реклами наступного року, Оксана Гончар не стала, оскільки дохід залежить не лише від розцінок, а й від рейтингів: «"Україна" має дуже амбітні плани щодо вироблення рейтингів, і вони зараз роблять усе необхідне, щоб реалізувати ці плани. Тож прогнозувати поки що зарано».
"Телекритика"
Источник: PULT
Телевидение
Темы форума
Вчера в 17:56
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
Вчера в 11:14
Приём и обсуждение 78.5°E - Thaicom 8 в KU Band
10 апреля 2025
Приём и обсуждение 88°E ST-2 в C Band
09 апреля 2025
Транспондерные новости 36,1°E -Express-AMU1/35.9°Е Eutelsat
08 апреля 2025
Транспондерные новости 68.5°E - Intelsat 20/Intelsat 36
08 апреля 2025
Приём и обсуждение 40°E - Express AM7 в Ku band
02 апреля 2025
Приём и обсуждение 13°E - Hot Bird 13B/13C/13E в Ku band
02 апреля 2025
Транспондерные новости 19.2°E - Astra 1KR/1L/1M/1N
02 апреля 2025
Приём и обсуждение 9°E - Eutelsat 9B в Ku band
02 апреля 2025
Спутниковые фиды, временные трансляции
01 апреля 2025
СпортТВ: спутник, кабель, права на трансляции, новые проекты
01 апреля 2025
Транспондерные новости 80°E - Express 80
01 апреля 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
31 марта 2025
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
30 марта 2025
Приём и обсуждение 16°E - Eutelsat 16A в Ku band
27 марта 2025
Помогаем нашим DX-рам в приобретении больших антенн.
24 марта 2025
Приём и обсуждение 83°E - G-Sat 30 в С Band
21 марта 2025
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
21 марта 2025
Приём и обсуждение 62°E - Intelsat 39/902 в Ku Band
20 марта 2025
Новости от "НТВ-ПЛЮС"/ НТВ-ПЛЮС УКРАИНА