Музичному каналу М2 виповнюється 10 років
19 червня, музичний телеканал М2, який мовить на супутнику і в кабельних мережах, святкує своє 10-річчя. Цього дня у 2007 році він розпочав своє мовлення в тестовому режимі.
Про це повідомляє прес-служба каналу.
«Ми його спочатку задумували як канал української музики. Але на той час української музики було достатньо в ефірі М1, і взагалі, молодіжної музики в ефірі вистачало, проте ціле покоління музикантів більш дорослого віку було поза увагою, як і взагалі старші глядачі. Тому ми вирішили, що будемо робити канал із наповненням естрадним. І ми повернули в українські ефіри "Смерічку", "Кобзу", Шарля Азнавура та Едіт Піаф». – розказав екс-гендиректор М1 та М2 Валентин Коваль.
24 години на добу М2 в ефірі каналу лунала естрадна музика: українська та світова, класична та сучасна, від середини ХХ сторіччя до початку ХХІ. Крім того, М2 транслював ще й розважальний контент власного виробництва. Тоді канал стартував та мовив під назвою «М2 Естрада».
Одним із перших ведучих М2 став шоумен Левко Дурко, який представляв в ефірі гумористичний проект «Смієшся ти, сміюся і я, сміється в голос весь М2». Співак Павло Зібров вів програму «Народні поети складають куплети».
Телеканал стежив також за актуальними подіями світу естради, кіно та життя знаменитостей у програмі «М2 новини для всієї родини». Ведучою була акторка кіно і театру Інна Мірошниченко.
Також був розважальний проект «Даємо поради на каналі естради», у якому зірки ділилися своїми секретами: від макіяжу і кулінарних рецептів до фітнесу і ремонту.
Співачка Каріна Плай була обличчям програми «Найкращі місця для солодкого життя», де артистка представляла публіці наймодніші локації відпочинку в столиці.
На телеканалі також можна було замовити кліп у програмі «Радчук вам рада. М2-естрада».
Повідомляється, що з 1 травня 2015 року М2 кардинально змінив формат: телеканал почав транслювати кліпи виключно українських виконавців.
«Ми вирішили, що можемо собі це дозволити — поставили завдання наповнювати сервери суто українською музикою, відновили все з архівів, щось почали шукати, оновлювати телевізійні версії — так і запустилися», – зазначив пан Коваль.
«Ми першими з музичних телеканалів ризикнули перейти на повністю український музичний контент. І нас дуже радує, що наші артисти нарешті почали знімати якісні кліпи, які і потрапляють до ефіру М2», – сказав генеральний директор М1 та М2 Сергій Перцев.
Зазначено, за 10 років наймасштабнішим проектом телеканалу став «Хіт-конвеєр», конкурс, який підтримує молодих артистів та розвиває вітчизняну музику. За головний приз – розкрутку на мільйон гривень – змагаються майже тисяча учасників з усієї країни.
«Молоді артисти дуже часто не знають, з чого починати. І от такі конкурси, як “Хіт-конвеєр”, допомагають зробити такий ліфт, піднятися від своїх кімнат, у яких вони пишуть пісні, до широкої аудиторії», – повідомив продюсер М2 Роман Муха.
Зараз на телеканалі М2 — це не лише кліпи українських виконавців, а ще й чарти: «Головний хіт-парад України», «На всі 100!», «Перший український хіт-парад», М2 NEWS, M2 Fresh та «Моя музика» з ведучим Олександром Положинським.
«Ці два роки, які ми працюємо в форматі української музики, доводять, що М2 — це успішний проект, який ми і надалі будемо розвивати», – сказав гендиректор каналів.
Источник: detector.media
blog comments powered by Disqus