Олександр Брикайло: «Сонце» завжди був недооціненим каналом
У лютому до топової десятки найрейтинговіших мовників потрапив канал «Сонце». Увага глядачів до нього зростала після того, як з відкритого супутника зникли канали медіагруп, які закодували свій сигнал. За аудиторією 18-54, вибіркою «Вся Україна» частка «Сонця» за місяць зросла на 201%.
Подписывайтесь на каналы и сообщества портала PROTV.UA : Телеграм-канал - https://t.me/protv_ua Youtube-канал - https://tinyurl.com/y5nf4ymr Группа в Фейсбук - https://tinyurl.com/y6dnunnb Александр Глущенко: Спутниковое ТВ – как хобби - https://goo.gl/xy1NTJ Более подробно обсуждаем прием и телеканалы на форуме ПроТВ - https://goo.gl/tcXoBx |
Телеканал «Сонце» за своїм форматом – розважальний мовник, у його ефірі відсутні суспільно-політичні програми, але є новини власного виробництва. В ефір виходять такі проєкти, як «Гарячі новини», «Море по коліна», «Паралельний світ», «Круті розводи», кулінарні шоу Джеймі Олівера та серіали (наприклад, «4исла» або «CSI: Нью-Йорк»).
Власники ТОВ «Солар медіа» (юридична особа каналу) – телепродюсер Олександр Брикайло (51%, серед них 40% належать йому особисто, а ще 11% – через ПП «Студія Пілот») і кінопродюсер Сергій Лавренюк (49%).
Співвласник «Сонця», засновник і керівник «Студії Пілот» Олександр Брикайло вірить у потенціал свого каналу: «Ми пропонуємо аудиторії альтернативний варіант універсального телеканалу». За його словами, поки що зростання рейтингів на монетизацію каналу не вплинуло. Однак найближчим часом «Сонце» планує збільшити частку власного продукту. Втім, після кодування каналів медіагруп на супутнику «Сонце» зіткнулося з новими викликами.
Про це, а також плани каналу на найближчий рік Олександр Брикайло розказав у бліц-інтерв’ю «Детектору медіа».
– Олександре, після кодування каналів медіагруп на супутнику частка телеканалу «Сонце» суттєво зросла. За результатами лютого він навіть потрапив у топ найрейтинговіших каналів за аудиторією як 18+, так і 18-54. Наскільки очікуваним був для вас такий злет показників?
– Це очікуваний результат. «Сонце» завжди був недооціненим каналом. У значній мірі він залишається недооціненим і зараз. А до кодування медіагрупами супутникового сигналу ставимося як до прагматичного бізнес-рішення лідерів ринку для збільшення їхніх доходів та перерозподілу аудиторії на користь безкоштовного Т2.
– Як зростання вплине на монетизацію каналу?
– На жаль, поки ніяк. Ми продаємося по комерційній аудиторії 18-54 у містах 50 тис.+, а зростання за цією аудиторією не на стільки значне, як по всій країні.
– Які шляхи монетизації канал має зараз?
– Реклама і дистрибуція.
– «Сонце» отримав супутникову ліцензію у 2014 році. Чи він відтоді став самоокупним?
– У Вас хибна інформація, «Сонце» отримав ліцензію у 2012-му, а розпочав мовлення 1-го квітня 2013-го року. Щодо самоокупності були різні періоди. Чим закінчиться 2020-й, не знає ніхто. У будь-якому разі всі доходи завжди направляються в розвиток.
– Хто займається дистрибуцією каналу «Сонце»? У яких пакетах провайдерів ви зараз присутні? Яка вартість вашого каналу для провайдерів? І чи готові вони платити за канал «Сонце»?
– Не можу зараз надати коректну відповідь по цих питаннях, усе індивідуально. Лише зазначу, що «Сонце» принципово відрізняється поважним ставленням до всіх наших провайдерів. Канал має успіх, власну аудиторію, чудово дистрибутується. Усі наші партнери задоволені співпрацею.
– Чи плануєте ви з часом закодувати канал на супутнику? Коли? Від чого це залежить?
– У цьому питанні ми жодним чином не відрізняємось від провідних медіагруп, які вирішили зберегти відкриті версії своїх каналів, і діємо відповідно до установки Президента України щодо інформаційної безпеки держави.
– Чи хтось на вас тисне, щоб ви закодувалися?
– Так. Нами і нашими партнерами-провайдерами зафіксовано факти прямого тиску і погроз через ціновий шантаж примусити вимкнути «Сонце» з мереж і платформ. У разі якщо погрози перейдуть у дії, реакція буде відповідною. Будуть розпочаті розслідування і справи щодо ініціаторів тиску по кожному факту порушення законів.
– На вашу думку, чим саме привабив контент каналу глядачів? Чи вплинув на це саме розважальний формат на противагу засиллю інформаційних мовників, які залишились у відкритому доступі на супутнику?
– Ми пропонуємо аудиторії альтернативний варіант універсального телеканалу. Маємо хорошу серіальну лінійку, розважальні шоу, 6 випусків новин на день. Звичайно, у повній мірі конкурувати з лідерами краще зі значно більшим обсягом оригінального, власного виробництва. Працюємо над цим. Щодо, як ви кажете «засилля інформаційних мовників», у них інша мета – впливати на суспільну думку, на це є попит. Для «Сонця» навпаки важливо відповідати смакам аудиторії.
– В ефірі каналу виходить також контент іноземних виробників. Чи не маєте ви зобов’язань перед міжнародними партнерами показувати його суто на території України? Яким чином у вас врегульовано права на його відкриту супутникову трансляцію?
– Зрозуміло, ми ведемо мовлення відповідно до придбаних прав. Таке питання трішки дивне і мабуть виникло на тлі заяв, точніше перебільшень деяких представників поважних каналів, мовляв вони кодуються ще і тому, бо не мають прав на відкрите мовлення їхнього контенту або це порушує умови їхньої ліцензії. Не віриться, що вони йшли на порушення до кодування.
– Які завдання ви ставите перед каналом на цей рік?
– Продовжувати позбавлятись амплуа нішевого каналу, збільшувати лояльну «Сонцю» аудиторію, мінімізувати вплив кризи, що насувається.
– На яку частку ви хочете вийти до кінця 2020 року?
– 1-2 % залежно від аудиторії.
– Чи змінюватиметься програмне наповнення каналу?
Стратегічно і жанрово – ні. А прем’єри й нові назви з’являються регулярно. Власного продукту стане більше.
Источник: detector.media
blog comments powered by Disqus