Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Російські «Первый канал», «Телекомпания НТВ» і телеканали «РТР-планета» та «Россия-24» увійшли до списку санкцій України

18 сентября 2015
Україна застосувала санкції до російських ВАТ «Первый канал», ВАТ «Телекомпания НТВ» і телеканалів «РТР-планета» і «Россия-24».

Це визначено рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня, яке набуло чинності внаслідок указу від 16 вересня президент України Петра Порошенка.

Згідно з документом, до цих підприємств застосовуються санкції у вигляді «обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування».

Також до нього потрапила компанія «Аэрофлот», «Лаборатория Касперского», суспільний рух «Новороссия», бригада «Призрак», благодійний фонд «Новомучеников и исповедников Христовых» та ін.

Загалом під нові українські санціїї потрапили 105 юридичних осіб та 388 фізичних.

У санкційному списку фізичних осіб, відповідальних за здійснення злочинної діяльності проти України, опинилися 44 журналісти та блогери (а також публіцисти, редактори та ведучі). І хоча серед зазначених журналістів чимало співробітників російських ЗМІ, зокрема «Russia Today», «Известия», «Вісті сьогодні», а також, до прикладу, містяться блогери «Novorossia News Agency», до санкційного списку втрапили й імена кореспондентів західних видань, зокрема троє журналістів британської корпорації BBC та публіцист Die Zeit. Стосовно усіх журналістів вжито однаковий вид обмежувального заходу - «відмова в наданні та скасування віз резидентам іноземних держав, застосування інших заборон в’їзду на територію України».

У Британії обурилися, що в санкційний список України потрапили і журналісти BBC. Редактор служби іноземних новин компанії Ендрю Рой назвав це «ганебним нападом на свободу засобів інформації». «Ці санкції проти журналістів ВВС, які повідомляють про становище в Україні неупереджено й об’єктивно, цілком недоречні і нез’ясовні, і ми закликаємо владу України негайно зняти їх зі списку», – йдеться у його заяві, надісланій Радіо Свобода.

Газета The Guardian зауважила, що в список потрапили іспанські журналісти Антоніо Памплієга та Анхель Састре. Вони ще у липні разом із колегою Хосе Мануелем Лопесом зникли в Сирії.

Міжнародна неурядова організація «Комітет захисту журналістів» засудила указ Президента України Петра Порошенка.

«Урядові може подобатися або не подобатися висвітлення подій, але називання журналістів потенційною загрозою національній безпеці не є адекватною відповіддю. Насправді цей указ підриває інтереси України, блокуючи життєво важливі новини та інформацію, яка повідомляє світовій громадськості про політичну кризу в країні», – вказала координатор програм Комітету захисту журналістів у Європі і Центральній Азії Ніна Огнянова.

Источник: mediasapiens.ua

1960

blog comments powered by Disqus

Телевидение


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

09 сентября 2019 Радио Прямой ФМ