Син Януковича почав рекламну кампанію на захист свого цифрового телебачення?
Микола Томенко як Голова парламентського Комітету з питань свободи слова та інформації неодноразово звертав увагу на таємничу схему підготовки переходу України з аналогового на цифрове мовлення.
Як відомо, Україна, згідно з відповідною міжнародною угодою, зобов’язана перевести телерадіомовлення з аналогових на цифрові стандарти доставки сигналу до 17 червня 2015 року. Підготовкою до переведення з аналогового на цифрове мовлення в Україні опікується приватна компанія «Зеонбуд».
«На сьогодні, щоб бодай зрозуміти, що ж відбувається з цифровим мовленням, хто контролює і впливає на цей процес переходу, профільний Комітет запропонував Верховній Раді розглянути Постанову про забезпечення інформаційної безпеки та суверенітету України, недопущення обмежень доступу громадян до інформації та використання радіочастотного ресурсу України у відповідності з вимогами чинного законодавства (№ 4401)», – повідомив Микола Томенко.
Проект Постанови, зокрема, передбачає, що Генеральна прокуратура повинна перевірити законність надання Нацрадою ліцензій на цифрове мовлення компанії «Зеонбуд» для роботи на ринку цифрового мовлення, а Антимонопольний комітет у разі виявлення випадків порушення законодавства про захист економічної конкуренції має розглянути питання щодо усунення винною особою наслідків порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Голова Комітету зауважив, що Уряд сьогодні так само висловлюється за необхідність збагнути схему переходу України на цифрове мовлення. Водночас, вже другий день поспіль на правах реклами (тобто, за гроші) майже у всіх центральних газетах публікуються матеріали про те, що український народ залишиться без телебачення, якщо відмовиться від послуг кіпрської приватної компанії «Зеонбуд».
«Для того, щоб зрозуміти, хто замовляє цю недешеву рекламу, треба спочатку сказати, хто є реальними власниками цієї компанії. Як кажуть експерти, структура власності виглядає таким чином: 33% – син Януковича Олександр, 33% – Дмитро Фірташ, 33% – Рінат Ахметов», – зазначив Микола Томенко.
Він зауважив, що Д. Фірташу зараз не до цифрового мовлення, бо він займається тим, щоб не потрапити до в’язниці. Р. Ахметов зараз переживає більше, щоб Донецька область не потрапила до Росії, а тому залишається лише син Януковича, який, судячи з усього, і оплачує таку рекламу, захищаючи свій бізнес.
Микола Томенко переконаний, що Верховна Рада підтримає Постанову, підготовлену Комітетом з питань свободи слова. Це, на його думку, дасть можливість повернути проблему переходу на цифрове мовлення в систему державного контролю, а також зрозуміти, наскільки ця схема переходу ефективна і буде працювати в інтересах насамперед українських глядачів.
Источник: tomenko.ua
blog comments powered by Disqus