StarLight Sales зафіксував зростання заповнюваності рекламних блоків на каналах StarLightMedia
Зміни до закону «Про рекламу», які набули чинності 6 червня 2015 року, значно збільшили рівень заповнюваності рекламних блоків на каналах телегрупи StarLightMedia. Про це повідомив генеральний директор сейлз-хаусу StarLight Sales Андрій Партика, якого цитує прес-служба сейлз-хаусу.
Згідно з новими законодавчими обмеженнями, українськими телеканалам дозволяється транслювати не більше 9 хвилин реклами на годину. Раніше це обмеження становило 12 хвилин.
«На деяких телеканалах групи StarLightMedia заповнюваність рекламних блоків досягла 100%. Такий великий попит, за нашим прогнозом, буде зберігатись до кінця червня. Зменшення рекламного блоку з 12 до 9 хвилин збільшує його привабливість для рекламодавців. Так, з початку жовтня, традиційно, ми знову очікуємо високу заповнюваність, що буде тривати до кінця грудня», - повідомив Андрій Партика.
Як писала «Телекритика», законопроект № 2343 «Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо частки реклами, яка розповсюджується на телебаченні і радіо)» був прийнятий Верховною Радою 12 травня 2015 року. Він набув чинності 6 червня 2015 року, після офіційного опублікування. Цим законом ліквідовано квоти на рекламу в добовому обсязі мовлення телеканалів і радіостанцій та зменшено на телебаченні квоту на рекламу протягом години з 20% (12 хвилин) до 15% ефірного часу (9 хвилин). Водночас на радіо погодинну квоту залишено без змін - 20%.
Коментуючи ухвалення цього закону, Андрій Партика прогнозував, що скорочення максимальної тривалості телереклами з 12-ти до 9-ти хвилин на годину сприятиме зростанню ефективності рекламних блоків.
Нагадаємо, що в березні Андрій Партика повідомив, що заповнюваність рекламних блоків на телеканалах телегрупи StarLightMedia зросла з 50% до 87%.
StarLight Sales - сейлз-хаус з продажу прямої реклами на каналах медіагрупи StarLightMedia (Новий канал, СТБ, ICTV, М1, М2, QTV). Сейлз-хауз створений в 2009 році.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus