Зріс запит на локальні новини, які виробляють філії Суспільного – Аласанія
Про це він сказав 8 квітня 2020 року під час онлайн-дискусії Українського ПЕН на тему «Як зміняться українські медіа під впливом кризи».
«Ми відчули особливо тепер, як працюють філії. Зріс запит на локальні новини — людей цікавить, що відбувається в їхньому місті, а наші філії про це розповідають», – сказав пан Аласанія.
За його словами, на Суспільному об’єднали всі сайти в один, наразі об’єднують цифрові платформи. Це принесло велику кількість переглядів сайту «Суспільне. Новини», куди філії продовжують писати саме локальні новини.
«По цифрах ми бачимо, що людям зараз цікаво те, що відбувається у їхньому місті. Харків читає про Харків, Львів – про Львів», – додав голова правління НСТУ.
Зураб Аласанія також розповів, що існує кілька моделей розвитку медіа після подолання кризи. Однією з них є персоналізована дистрибуція контенту, яка ґрунтується на дослідженні великих даних. Інша — безпосередній вихід до аудиторії, як це робить данський суспільний мовник, який організовує живе спілкування редакції з глядачами на зустрічах у кафе чи інших публічних місцях.
«Наші кроки після пандемії будуть саме такими: «серце до серця». Ми підемо на вулиці. Ми уже й так намагаємося робити майданчики для локальних дискусійта побудови громадянського діалогу. Ми це робимо в тому числі і через бізнес», – зазначив Зураб Аласанія.
За його словами, у компанії планували виділили у 2020 році доволі велику суму для розвитку місцевих медіапродакшенів, щоб вони на замовлення Суспільного створювали якісний контент.
Источник: detector.media
blog comments powered by Disqus