Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



Верховна Рада має намір скасувати збір за право проведення кіно- і телезйомок і збільшити ставку рекламного збору вдесятеро

25 декабря 2008
24 грудня Верховна Рада України ухвалила в першому читанні закон «Про місцеві податки та збори». «За» проголосували 235 депутатів. Відповідний законопроект був поданий Кабінетом Міністрів України і зареєстрований 22 грудня 2008 року за №3532.

Відповідно до законопроекту зі складу місцевих податків і зборів як малоефективний, що не відіграє істотної ролі у формуванні доходів місцевих бюджетів та не покриває витрат на їх адміністрування, вилучається, зокрема, збір за право проведення кіно- і телезйомок.

Також проект закону передбачає збільшення ставки місцевого рекламного збору вдесятеро. Стаття 9 пропонує встановлювати ставки рекламного збору в розмірі 0,5-5% від бази оподаткування. Відповідно до чинного Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори» граничний розмір податку з реклами не повинен перевищувати 0,1% вартості одноразової реклами та 0,5% вартості за розміщення реклами на тривалий час.

Натомість у висновку Головного науково-експертного управління Верховної Ради є зауваження щодо збільшення ставок. «У поданих до проекту документах відсутнє обґрунтування доцільності збільшення в десять разів ставок рекламного збору. Крім того, проектом не визначаються критерії за якими буде застосовуватися відповідна ставка збору до певного виду реклами», – зазначають експерти.

Також проект закону пропонує застосовувати подвійну ставку оподаткування у разі рекламування алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, знаків товарів і послуг (товарних знаків), інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, пиво та тютюнові вироби.

Водночас від сплати збору звільняються послуги з виробництва та розповсюдження інформаційних вивісок, повідомлення інформаційного характеру, що розміщуються всередині будинків або приміщень, рекламні носії, що містять соціальну рекламу, оголошення чи повідомлення про зміну адреси та контактів підприємств, візитні картки юридичних та фізичних осіб.

У разі прийняття закону в другому читанні він набирає чинності одночасно із набранням чинності закону «Про податок на нерухоме майно (нерухомість), відмінне від земельної ділянки».

Источник: Телекритика

2002

blog comments powered by Disqus

Кино


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI
27 октября 2024 Мой новый Channel Master240