Завтра презентуватимуть нове дослідження аудиторії радіо в Україні
1 грудня 2011 року Радіокомітет презентуватиме нове індустріальне дослідження аудиторії радіо.
Спеціальним гостем заходу стане Нік Норс, маркетинг директор медіа сектора GfK (Велика Британія).
Нік Норс 20 років працює у сфері маркетингових досліджень, він - автор численних статей з теорії та практики методу медіадосліджень. Експерт має великий досвід роботи у розвитку вимірювань аудиторії. В рамках презентації нового дослідження Нік розповість про майбутнє радіо та радіо вимірювань.
Захід відбудеться 1 грудня 2011 року у готелі "Прем'єр Палац" (бул. Т. Шевченка 5, Софіївський Гранд хол, секція АВЕ).
Час початку презентації: 15.00.
Тривалість заходу: 3 години.
Для участі необхідна попередня акредитація за телефоном (044)-254-55-56. Контактна особа - Оксана Крячко, pr@nam.com.ua.
Довідка:
8 листопада 2011 року Радіокомітет оголосив результати конкурсу відкритих пропозицій на дослідження радіослухання в Україні.
Переможцем проведеного конкурсу стала компанія GFK, що надала оптимальну пропозицію з точки зору як технічних характеристик проекту, так і його вартості.
Радіокомітет - міжгалузеве об'єднання, до якого входять два найбільші радіохолдинги України - група ТАВР, Український Медіа Холдинг, три мережеві рекламні агенції (Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), Group M) та, у якості управляючого партнера, - Незалежна Асоціація телерадіоМовників.
Радіокомітет створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуватимуться як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній
Інформацію надано Прес-центром НАМ
Источник: Світ Радіо | ProRadio.Org.Ua
blog comments powered by Disqus