ТАВР і радіогрупа УМХ домовилися закріпити інфляцію на рівні 15%
ТАВР і радіогрупа УМХ відмовилися від практики великих знижок та оголошують про фіксацію максимального відсотку інфляції на рівні 15%. Про це йдеться в спільній заяві двох найбільших українських радіохолдингів.
Тепер найбільша прайсова знижка має становити не більше 20% (раніше прийнятними вважалися знижки до 65%). Такої домовленості було досягнуто 23 грудня 2010 року у ході переговорів із вісьмома найбільшими продавцями радіореклами - агенціями UMG, «Стиль Медіа», FM-Solutions, Initiative, Publicis, Optimum Media, Perekhid, Brand Media.
«Ми проаналізували ситуацію на рекламному ринку і помітили, що надходженню реклами на радіо шкодить непрозора система продажів, складна система особистих домовленостей, бонусів, персональних прайсових знижок, ситуативне визначення інфляції. Тому ми вирішили об'єднати зусилля, щоб зробити ринок цивілізованішим і сподіваємося, що до ініціативи лідерів долучаться й інші гравці», - пояснює голова правління радіогрупи УМХ Валентин Резніченко.
«Раніше ринок був надзвичайно сегментованим, кожен з гравців пропонував свої умови продажів. Попри те, що всі розуміли, що непрозорі умови відлякують рекламодавця, але кільком десяткам гравців не вдавалося виробити спільної позиції. Нині є два лідери - ТАВР і УМХ, які мають сумарну частку понад 60%, і які прийняли консолідоване рішення, встановити на ринку, що до цього намагався уникати правил, спільні правила гри. Це початок нашої спільної активності на перспективи ринку», - додав генеральний директор групи компаній «ТАВР Медіа» Ігор Чернишов.
Довідка:
ТАВР - радіогрупа, що об'єднує чотири всеукраїнських радіомережі «Русское радио», «Хіт FM», Kiss FM, «Радіо Рокс». Заснована у 2003 році. Групу очолює Ігор Чернишов.
Радіогрупа УМХ об'єднує станції «Авторадіо», «Ретро ФМ», «Радіо Алла», «Європа плюс», «Джем ФМ», «Радіо Динамо», «Наше радіо», NRJ. Заснована у 2003 році. Групу очолює Валентин Резніченко.
Частки ринку слухання: УМХ - 29,97% і ТАВР - 29,03% (ММІ Україна 2010/2 +2010/3).
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus