Радійники очікують 20-відсоткового приросту реклами в 2011 році
Наступного року ринок радійної реклами може прирости на 20%. Такі очікування висловила заступник директора холдингу «ТАВР-медіа» Лариса Сірик під час конференції This Year, Next Year, організованої рекламною групою GroupM.
У 2010 році, за оцінкою пані Сірик, обсяг ринку складе близько 220 млн грн, з яких понад 50% займає пряма реклама, іншу частку - нестандартні розміщення, спонсорство тощо. Нагадаємо, за прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції обсяг прямої реклами на радіо складе 144 млн грн.
На наступний рік Лариса Сірик прогнозує збільшення присутності на радіо фаст-фудів та продукції побутової хімії: ці категорії рекламодавців можуть потрапити до десятки найбільших.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus