«Молоде радіо» запустило Канал громадського подкастингу
Інтернет-радіостанція «Молоде радіо» запустила новий сайт - Канал громадського подкастингу C-pod. Сайт працюватиме у форматі «сам собі радіо», даючи можливість почути й висловитися на теми, яких немає на телебаченні чи порталах новин, повідомляє сайт радіостанції.
На сайті C-pod.molode.com.ua публікуватимуться подкасти (рубрики «Аудіоблог», «Розмова», «Подія», Story, «Тема» та «Пряма мова»), діятиме онлайн-консультація для подкастерів та «Відкрита студія» - можливість записати подкаст у Студії громадського подкастингу.
Сайт запущено за підтримки Посольства США в Україні.
«Для нас Канал громадського подкастингу - ще одна можливість розвивати формат громадського онлайн-медіа, де слово "громадське" означає живе, різноманітне, відкрите й неупереджене», - каже Станіслав Шумлянський, директор «Молодого радіо» та керівник проекту.
Нагадаємо, що Студія громадського подкастингу «Молодого радіо» існує з 2009 року, проте досі не мала власного сайту. Займається створенням подкастів на суспільно-важливі теми (вибори, толерантність та ксенофобія, історії успіху), розробкою та проведенням соціальних кампаній в інтернеті.
Команда проекту має намір популяризувати подкастинг і залучати до створення подкастів авторів, «які не можуть знайти себе у рамках традиційних форматів». У найближчих планах - проведення конкурсів та тренінгів з подкастингу, перший з яких заплановано на 2 жовтня.
Довідка: «Молоде радіо» - онлайн-радіостанція, яка працює у форматі «100 % україномовної музики» та реалізовує проекти громадського мовлення. Виникла у 2005 році спочатку як ефірна радіостанція, ведучи мовлення в УКХ-діапазоні Києва, з 2006 року - онлайн-радіостанція, що мовить з сайту Molode.com.ua, також у мобільних телефонах, комунікаторах та соціальних мережах. Під час останніх президентських виборів «Молоде радіо» створювало подкасти «Знайомимося з кандидатом» й поширювало їх у соціальній мережі Vkontakte.
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus