Група "Communicorp Ukraine" на 63% знижує прайсові ціни на рекламу на своїх радіостанціях.
З 31-го березня 2010-го року група "Communicorp Ukraine" запроваджує нову систему формування розцінок на рекламу в ефірі своїх станцій - "Наше Радіо" та "NRJ Hit Music Only". В основу цієї системи ставляться принципи прозорості процесу ціноутворення. Будучи максимально відкритою для співпраці компанією, Communicorp Ukraine знижує базові ціни на рекламу в середньому на 63%, тобто більш ніж у два рази. При цьому група також значно звужує діапазон знижок, обмежуючи максимально можливий розмір дисконту на розміщення реклами. Вивчивши і проаналізувавши нинішню тарифну політику на радійному ринку України, керівництво "Communicorp Ukraine" прийшло до висновку, що вона є недостатньо ефективною через свою непрозорість. Справа у тому, що прайсова вартість рекламного часу найчастіше сильно відрізняється від реальної ціни розміщення. Знижки можуть в деяких випадках становити 50% і вище від початково заявленої суми. Це значною мірою перешкоджає розвитку українського ринку радіореклами в цілому, через те, що спотворює уявлення клієнтів про реальну вартість продукту. В результаті такої непрозорої тарифної політики радіо сприймається як більш дорогий медіа канал, ніж він є насправді, програючи в уявленні клієнтів іншим каналам комунікації. "Communicorp Ukraine" підкреслює, що мова не йде про повну відмову від знижок. Просто з 31-го березня радіогрупа значно уріже їх максимальний розмір. При цьому запроваджується чітка, прозора і максимально проста для клієнта система розрахунку знижки залежно від обсягів і термінів розміщення реклами в ефірі радіостанцій. Кожен клієнт, надавши дані щодо передбачуваних бюджетів та строків проведення рекламної кампанії, отримає свою фіксовану знижку. Природно, чим більший бюджет і триваліший строк, тим більш значною буде його економія. "Наша мета - запровадити максимально гнучку та прозору дисконтну систему, засновану на нових потребах і реалії ринку, а також на багаторічному досвіді радіостанцій нашої групи в Європі. Абсолютна прозорість формування ціни - це незаперечна перевага як для наших Медіабайерів, так і для прямих клієнтів. Вона значно полегшить процес медіа-планування, забезпечивши більш точне, гнучке і ефективне планування рекламних кампаній", - каже Богдан Болховецький, генеральний директор "Communicorp Ukraine". Таким шляхом розвитку вже пішли всі без винятку українські телеканали, подібною схемою давно і успішно користуються європейські радіостанції, в тому числі і всі 42, що належать корпорації "Сommunicorp Group". З кожним роком удосконалюючи сервіс, "Communicorp Ukraine" займає лідируючі позиції в плані впровадження сучасних технологій, зокрема і в сфері надання послуг своїм клієнтам. "Communicorp Ukraine" сподівається, що сучасний, прозорий та зручний підхід до ціноутворення буде гідно оцінений партнерами і потенційними клієнтами радіогрупи.
Источник: Світ Радіо | ProRadio.Org.Ua
blog comments powered by Disqus