Голосование




влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:



"Молоде радіо" розповість у подкастах про кожного кандидата у Президенти

24 декабря 2009

«Молоде радіо» запускає подкасти про кожного з кандидатів у Президенти. Першими у серії «Знайомимося з кандидатом» на Каналі громадського подкастинґу C-Pod вийшли подкасти про Володимира Литвина та Арсенія Яценюка. «Свій» подкаст матиме й решта кандидатів – кожному, незалежно від рейтингу, обіцяють приділити приблизно однаковий час. У них двоє молодих людей обговорюють кандидата у живій, безпосередній розмові – оцінюючи, дискутуючи чи жартуючи з приводу того, що написано у програмі чи декларації кандидата, що говорить він сам, який сайт створила його команда та що цікавого у кандидатській декларації про доходи.

Матеріали, які робить Студія громадського подкастинґу «Молодого радіо», незвичні як за форматом, так і за стилем. Адже подкасти – це не звичайні програми, що йдуть на радіо у призначений час, а аудіофайли, які можна закачати й послухати з мп3-плеєра коли зручно – наприклад, у метро по дорозі з роботи.  

«Наші подкасти – не журналістика і, тим більше, не аналітика. Ми беремо інформацію, доступну для будь-кого в інтернеті – програму, декларацію про доходи, матеріали офіційного сайту, профіль у соціальних мережах – і висловлюємо свої думки. Якщо якоїсь інформації, наприклад, про виборчий фонд, в інтернеті немає – дзвонимо у штаб кандидата. По цьому телефону, як і ми, може подзвонити будь-який виборець – і спитати те, що його цікавить. Ми не збираємося давати якусь інформацію – її і так не бракує, просто сідаємо перед мікрофоном і розбираємося у тому, що кандидати самі про себе кажуть. Якщо слухач подумає: «О, так я й сам міг би зробити!» - наша мета досягнута», - розповідає Станіслав Шумлянський, керівник проекту «Мої! вибори» Молодіжного інноваційного центру «Медіа М», у рамках якого створюються подкасти. За його словами, кожен подкаст має показати, що політика не є чимось далеким та «занудним», що вибори можуть бути цікавими.  

Одна з «фішок» проекту – рубрика «Віртуальний кандидат», у якій ведучі обговорюють сайти кандидатів та їхні профілі у соціальних мережах. «Завдяки інтернету з деякими кандидатами можна реально подружитися – додати собі в друзі В Контакті чи на LiveJournal. Звісно, вони не сидять там годинами - там працюють люди з їхніх команд, але ж інколи, і це видно, все-таки з’являються. Тож кожен, хто зависає «В Контакті», може щось написати на стіні, або, приміром, подивитися, що за музику слухає той чи інший кандидат», - каже Станіслав Шумлянський.

У мережі «В Контакті» з’явилися і самі подкасти – для цього команда проекту робить спеціальні, «полегшені» версії. Їх можна скачувати у групі «Молоде радіо», і додавати собі на сторінку  або на «стіну» комусь із кандидатів.

«Знайомимося з кандидатом» - черговий захід проекту «Мої! вибори»,  який фінансується Посольством США. Він, як і розділ публікацій на сайті «Молодого радіо», конкурс виборчих матеріалів, обговорення у спільноті на LiveJournal та групі у мережі Politiko – має за мету показати, що найважливішими на виборах є те, що говорять виборці, а не кандидати.

Проект «Мої! вибори» разом з іншими впливовими громадськими організаціями, відомими письменниками та громадськими діячами бере участь у широкій громадській кампанії «Новий Громадянин», мета якої – змусити політиків прислухатися до того, що кажуть їхні виборці.

Источник: "Молоде радіо"

1069

blog comments powered by Disqus

Радио


Последние Популярные Коментируют

Темы форума

14 ноября 2024 Intelsat 37e @ 18°W T2-MI