Перший діловий, «Авторадіо-Дніпро», «Народне» та «Просто» радіо встановили ціни на передвиборну агітацію
15 жовтня ЗАТ «Українська незалежна телерадіокомпанія "Заграва"» опублікувало в газеті «Голос України» розцінки на розміщення передвиборної агітації під час кампанії з виборів Президента на Першому діловому каналі.
Вартість 1 секунди ефірного часу з урахуванням податків становить:
Відрізок часу |
Вартість |
06:00-08:59 |
9,00 грн |
09:00-18:59 |
12,00 грн |
19:00-23:59 |
21,00 грн |
00:00-01:59 |
9,00 грн |
02:00-05:59 |
3,00 грн |
Також 15 жовтня в газеті «Урядовий кур'єр» свої розцінки на розміщення політичної реклами на радіо опублікували ТОВ «ТРК "Авторадіо-Дніпро"» («Авторадіо-Дніпро»), підприємтсов «Радіокомпанія "Супер-нова"» («Народне радіо»), АТЗТ «Телерадіоорганізація "Раді.О"» («Просто радіо»).
Одна секунда ефірного часу з урахуванням податків на дніпропетровському «Авторадіо» коштує 1,70 грн, на житомирському «Народному радіо» - 0,18 грн, на київському «Народному радіо» - 3,92 грн, на київському «Просто радіо» - 3,92 грн.
Источник: "Телекритика"
blog comments powered by Disqus