Love Radio здійснить ребрендинг, стане «L’Радіо» і розширить поняття «любові»
Із 19 січня радіостанція Love Radio («Лавра діо») вийде в ефір в оновленому форматі та з новими позивними «L’Радіо» та «L’Радіо ера любові». Національна рада з питань телебачення і радіомовлення внесла відповідні зміни до ліцензій ТРК «Радіо кохання» на засіданні 23 грудня.
Як розповіла «ТК» заступник директора з творчих питань ТРК «Радіо кохання» Ірина Любанська, ребрендинг пов’язаний із тим, що радіостанція не зовсім відповідає московському бренду Love Radio. «Тому що за законом “Про телебачення і радіомовлення“ ми повинні мати 50% українських пісень. З урахуванням законодавчих умов ми маємо бути прив’язаними до місцевості. До того ж ми дещо розширили поняття любові. Це вже не кохання між чоловіком і жінкою – новий слоган звучить як “Любов до життя”», – пояснила пані Любанська.
Дослідження радіослухання показали, що аудиторія ТРК «Радіо кохання» подорослішала. Виходячи з цих даних, керівництво вирішило зробити ранкове шоу для доросліших слухачів. «Із 19 січня в ранковому ефірі працюватимуть нові ведучі – дорослі люди. Планується зробити радіостанцію більш комунікативною, більш прив’язаною до дійсності й до аудиторії», – зазначила Ірина Любанська. Оновлений ранковий ефір із понеділка по п’ятницю о 6.45 – 10.45 вестимуть у парі Павло Нечитайло (екс-ведучий радіо «Культура» і «Київ», лідер музичного гурту «Пропала грамота») й Анатолій Гаркуша (екс-головний редактор журналу «Авто&Сервис»). Інформаційну службу «L’Радіо» очолила Олена Чабак, яка раніше не була пов’язана з медіа. Пошуки нових ведучих і кастинги тривали близько двох місяців.
За словами продюсера-консультанта «L’Радіо» Романа Коляди (заступник генерального директора і ведучий «Ера FM»), нова концепція радіостанції передбачає мікс розмовного і музичного форматів: «розмови з музикою, але без політики». В ефірі не буде відокремлених випусків новин, оскільки пан Коляда запровадив табу на читаний текст. Відповідно, ведучі розповідатимуть слухачам про новини, а не повідомлятимуть їх.
«Також я не хотів би, щоби на радіостанції були сигнали точного часу. Це має бути процес, який тече. Адже життя не дискретне, його не можна розбити на відрізки», – пояснив своє бачення формату пан Коляда. За його словами, ребрендинг тільки розпочинається, остаточний формат «L’Радіо» вималюють протягом кількох місяців.
"Телекритика"
Як розповіла «ТК» заступник директора з творчих питань ТРК «Радіо кохання» Ірина Любанська, ребрендинг пов’язаний із тим, що радіостанція не зовсім відповідає московському бренду Love Radio. «Тому що за законом “Про телебачення і радіомовлення“ ми повинні мати 50% українських пісень. З урахуванням законодавчих умов ми маємо бути прив’язаними до місцевості. До того ж ми дещо розширили поняття любові. Це вже не кохання між чоловіком і жінкою – новий слоган звучить як “Любов до життя”», – пояснила пані Любанська.
Дослідження радіослухання показали, що аудиторія ТРК «Радіо кохання» подорослішала. Виходячи з цих даних, керівництво вирішило зробити ранкове шоу для доросліших слухачів. «Із 19 січня в ранковому ефірі працюватимуть нові ведучі – дорослі люди. Планується зробити радіостанцію більш комунікативною, більш прив’язаною до дійсності й до аудиторії», – зазначила Ірина Любанська. Оновлений ранковий ефір із понеділка по п’ятницю о 6.45 – 10.45 вестимуть у парі Павло Нечитайло (екс-ведучий радіо «Культура» і «Київ», лідер музичного гурту «Пропала грамота») й Анатолій Гаркуша (екс-головний редактор журналу «Авто&Сервис»). Інформаційну службу «L’Радіо» очолила Олена Чабак, яка раніше не була пов’язана з медіа. Пошуки нових ведучих і кастинги тривали близько двох місяців.
За словами продюсера-консультанта «L’Радіо» Романа Коляди (заступник генерального директора і ведучий «Ера FM»), нова концепція радіостанції передбачає мікс розмовного і музичного форматів: «розмови з музикою, але без політики». В ефірі не буде відокремлених випусків новин, оскільки пан Коляда запровадив табу на читаний текст. Відповідно, ведучі розповідатимуть слухачам про новини, а не повідомлятимуть їх.
«Також я не хотів би, щоби на радіостанції були сигнали точного часу. Це має бути процес, який тече. Адже життя не дискретне, його не можна розбити на відрізки», – пояснив своє бачення формату пан Коляда. За його словами, ребрендинг тільки розпочинається, остаточний формат «L’Радіо» вималюють протягом кількох місяців.
"Телекритика"
Источник: PULT
Радио
Темы форума
10 апреля 2025
Приём и обсуждение 88°E ST-2 в C Band
09 апреля 2025
Транспондерные новости 36,1°E -Express-AMU1/35.9°Е Eutelsat
08 апреля 2025
Транспондерные новости 68.5°E - Intelsat 20/Intelsat 36
08 апреля 2025
Вижн ТВ. Новости - хорошие и плохие
08 апреля 2025
Приём и обсуждение 40°E - Express AM7 в Ku band
02 апреля 2025
Приём и обсуждение 13°E - Hot Bird 13B/13C/13E в Ku band
02 апреля 2025
Транспондерные новости 19.2°E - Astra 1KR/1L/1M/1N
02 апреля 2025
Приём и обсуждение 9°E - Eutelsat 9B в Ku band
02 апреля 2025
Спутниковые фиды, временные трансляции
01 апреля 2025
СпортТВ: спутник, кабель, права на трансляции, новые проекты
01 апреля 2025
Транспондерные новости 80°E - Express 80
01 апреля 2025
Транспондерные новости 4.9°E - Astra 4A
31 марта 2025
Транспондерные новости 52.5°E - Al Yah 1
30 марта 2025
Приём и обсуждение 16°E - Eutelsat 16A в Ku band
27 марта 2025
Помогаем нашим DX-рам в приобретении больших антенн.
24 марта 2025
Приём и обсуждение 83°E - G-Sat 30 в С Band
21 марта 2025
Приём и обсуждение 57°E - NSS 12 в Ku band
21 марта 2025
Приём и обсуждение 62°E - Intelsat 39/902 в Ku Band
20 марта 2025
Новости от "НТВ-ПЛЮС"/ НТВ-ПЛЮС УКРАИНА
18 марта 2025
Отключение украинских телеканалов в Украине