«Хіт – ФМ», «Авторадіо» і «Гала» зібрали найбільше реклами у 2011 році
Радіостанція «Хіт - ФМ» (радіохолдинг «ТАВР - медіа») у 2011 році отримала найбільший на ринку радіо рекламний дохід - майже 85 млн грн у прайсових цінах. Також на цю станцію припало найбільше (за хронометражем) спонсорських проявів. Такі дані отримала компанія «Комунікаційний альянс» за результатами свого власного моніторингу*.
Моніторинг «Комунікаційного альянсу» базується на прайсових цінах, тобто він не враховує знижок чи націнок, а також не враховує (у представлених даних) рекламу категорій «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг».
Загалом, за підрахунками КА, ринок радійної реклами зріс у порівнянні з 2010-м на 20% у прайсових цінах. За оцінкою агентства UMG, радіо збільшило рекламні збори на 12%, зокрема, локальні київські рекламодавці збільшили бюджети на 7%, загальнонаціональні - на 14%, зазначається у повідомленні агентства.
Данные компании «Коммуникационный альянс».
Бюджеты посчитаны в прайсовых ценах, без учета скидок и наценок.
Без учета рекламы категорий «СМИ», социальной рекламы, сектора «реклама и маркетинг»
Данные компании «Коммуникационный альянс»
За підрахунками UMG, 85% рекламного часу припало на двох найбільших гравців -- УМХ і «ТАВР медіа». Ще минулого року сукупна частка холдингів становила 71%. Зростання зумовлене тим, що УМХ купив «Наше радио», а «Тавр» придбав «Дачу» і його «Радіо Рокс» разом з «Дачею» почали моніторитися.
Найбільшими рекламодавцями радіо стали торгові мережі , виробники алкоголю і телекомунікаційні компанії. Понад 7 млн грн (у прайсових цінах) склали бюджети Comfy і «Ельдорадо».
Найбільший приріст загальнонаціональних бюджетів показали страхові компанії (150%) і фінансовий сектор (74%), підрахувало агентство UMG. Також позитивну динаміку показала реклама продовольчих товарів (40%) і дозвілля (44%), алкоголю (22%), об'єктів торгівлі (15%) і ліків (17%).
У київському радіоефірі суттєво зріс сектор нерухомості (68%).
За прогнозами агентства, 2012 року збільшуватимуть активність роздрібна торгівля і банки.
Данные компании «Коммуникационный альянс».
Бюджеты посчитаны в прайсовых ценах, без учета скидок и наценок.
Без учета рекламы категорий «СМИ», социальной рекламы, сектора «реклама и маркетинг»
Данные компании «Коммуникационный альянс»
*Моніторинг радіо здійснюється на базі 17 станцій.
Методологія: система R-events розробки AGB Nielsen Media Research
Источник: Телекритика
blog comments powered by Disqus